הרב ויזנפלד שליט"א

הרב החסיד ר' שמעון יוסף הכהן ויזנפלד שליט"א

הרה"ח שמעון יוסף הכהן ויזנפלד שליט"א תלמידו של הרה"ח ר' לוי יצחק בנדר זצ"ל מעביר שמועת ודרכו של רבינו נחמן מברסלב

תלמידו של הרה"ח ר' לוי יצחק בנדר זצ"ל מעביר השמועה מדור לדור של חסידי ברסלב מאומן – דרכי התורה ועבודת השם של רבינו נחמן מברסלב כנהוג מדור לדור !

עוסק מעל 40 שנה בקירוב רחוקים, אשר קירב הכניס הדריך והעמיד, עשרות עשרות בתים נאמנים וכשרים בישראל, נפשות יקרות לעבודת ה' עפ"י דעת רבינו נחמן מברסלב.

הרב שומר על צביון דעת והקבלה של רבו הרב לוי יצחק זצ"ל מאומן, כנהוג בברסלב ללא שינוי כחל וסרק. הרב ויזנפלד שליט"א היה מהארבעה (חמישה) תלמידים הבודדים מיושבי הספסל הקבועים בשיעור במשך חמש עשרה שנה, בשיעורו בליקוטי מוהר"ן בבית כנסת הגדול של חסידי ברסלב במאה שערים בשו"ל, לפני השנתיים פלוס האחרונות שהציבור התעורר, והבין שיש פה אדם גדול מוסר ומעביר השמועה כמקובל מחסידי ברסלב מאומן..,).

ידוע שהרב שליט"א מהראשונים שפתחו את שערי חסידות ברסלב לבעלי תשובה ולמרוחקים מתורה ומצוות עוד בהיות גר בבני ברק, דבר שגרר מחלוקת רבה מכיוון שדבר זה היה חדש בזמנו, ולצורך כך ייסד והקים את ישיבות ובניהם "שובו בנים", ועזב והשאיר את הישיבה מסיבות שונות..,

לאחר מכן הקים את ישיבת "אור הנצח" ו… לבסוף את ישיבת "נצח מאיר", בה הוא משקיע בתלמידים ובקהילתו בהדרכה ושיחות אישיות – עם דגש על יישור הדעות והשכל ומידות טובות שיחות וייעוץ והכוונה לכל דורשי האמת !

טיפה מים

על הרה"ח שמעון יוסף הכהן ויזנפלד שליט"א

את דרכו לארץ ישראל עשה הרב מארגנטינה בגיל 15 דרך ארה"ב, ובשנת תשכ"ח עלה לא"י, ללמוד בישיבת סלובודקא. בשנת תשל"א משתדך עם משפחת גלבך [צאצאי רבינו נחמן זצ"ל] שם הוא פוגש מזקני חסידות ברסלב ביניהם רבו לעתיד הרב לוי יצחק בנדר זצ"ל (חברותה של סבו ותלמיד חבר של דודו של ר' ישראל כהן זצ"ל), ומתלהב מעבודתם התמימה והזכה, ומבין כל השמועות על החסידות היקרה אינם נכונות.

לראשונה בחייו קנה סט ליקוטי הלכות ותוך כדי קריאתו החל לבכות כמו שלא בכה מימיו, ומאז דבק במשנתו של רבינו הקדוש.

הרב הוסמך לפסיק ודיינות [ועל כל חלקי שו"ע, יורה יורה ידין ידין] ע"י גאונים תלמידי רבי איסר זלמן מלצר זצ"ל, ראש ישיבת "סלוצק" בליטא ו"עץ חיים" בירושלים (חותנו של הרב אהרון קוטלר זצ"ל ראש ישיבת לייקווד).

לאחר כמה שנים החליט לפתוח את שערי חסידות ברסלב לבעלי תשובה ולמתחזקים בתורה ובמצוות.

הרב מעביר שיעור יומי בגמרא רש"י תוספות, בשיטת לימוד ייחודית המקנה כלים ללימוד התורה הקדושה ויראת שמיים ויישוב הדעת בדרכי חסידות ברסלב על פי דרכי רבינו הקדוש ולאחר מכן שיעור בספרי רבינו נחמן מברסלב ושאלות ותשובות בכל נושא שבעולם, הלכה, שנותנים יסודות השקפה ודעת תורה לחיים, כמו כן מדריך את תלמידיו באופן אישי, לתלמידי הישיבה יש שיחות אישיות והדרכה אישית לכל בעל תשובה לכל אחד לפי דרגתו ויכולתו הרוחנית ומצבו הגשמי.

שיעור שבועי לציבור הרחב, בספר ליקוטי מוהר"ן בבית שמש בכל יום רביעי שעה 18:30 בקלויז של חסידי ברסלב רמת בית שמש רבי מאיר בעל הנס 15. לאחר לציבור הרחב יש קבלת קהל, ניתן לשוחח עם הרב באופן אישי גם מי שלא שייך לקהילה או לתלמידים.

לפרטים נוספים מנהל הישיבה 050-4161022

ספרים של ראש ישיבת ברסלב מאיר

ברוך השם זכינו להוציא כמה ספרים מכתביו הנרחבים של ראש הישיבה :

"יש מאין" – פירוש פשוט על הליקוטי מוהר"ן עם מכתבים בהשקפה וחיזוק בעבודת השם על פי דרכי רבינו נחמן מברסלב.

"שי עולמות" – לקט פרשות השבוע המתפרסמים בעלון השבועי ובאתר, ובהם עיצות למעשה, והשקפה ודעת תורה, והכוונה לבני דורינו !

"שי למורא" – פירושים על התיקון הכללי, שנכתבו במשך עשרות שנים מול הציון הקדוש באומן !

ועוד כמה קונטרסים על חינוך ילדים ומכתבים התעוררות והתחזקות העוסקים בעבודת השם, ובע"ה לכשיהיה את הממון הדרוש, נשתדל ולהמשיך להוציא לפרסם ולהדפיס עוד ועוד מטמונים מכתבי הרב הנמצאים בגינזי המלך !

לפרטים נוספים מנהל הישיבה 050-4161022

 

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה