הדקירה הצילה את חיי

אֲפִלּוּ בְּהַהַסְתָּרָה שֶׁבְּתוֹך הַסְתָּרָה

בְּוַדַּאי גַּם שָׁם מְלֻבָּשׁ הַשֵּׁם יִתְבָּרַך

(ליקוטי מוהר"ן נ"ו)

הפצוע מהפיגוע בראשל"צ: "הדקירה הצילה את חיי"

הדקירה שהצילה חיים

לאחר שנדקר מספר פעמים בפלג גופו העליון, הובהל דניאל כהן לבית החולים אסף הרופא – שם גילו הרופאים גידול מסוכן בגופו והסירו אותו. "בורא עולם זימן לי את זה כדי להציל את חיי", אמר כהן.

 

"הפיגוע הציל לי את החיים", כך סיפר היום (יום ד') דניאל כהן בן ה-31, שנפצע בשבוע שעבר בפיגוע הדקירה בראשון לציון, אז נדקר מספר פעמים בפלג גופו העליון. כהן, משגיח כשרות במקצועו, סיפר כי הוא אסיר תודה לפיגוע שכמעט קיפח את חייו – משום שלאחר שפונה לבית החולים, התברר כי הוא סובל מגידול מסוכן במעי הגס, מה שהציל בסופו של דבר את חייו.

 

"אני הייתי באמצע העבודה בראשון לציון, הייתי בתחנה המרכזית וחיכיתי לקו פנימי שיקדם אותי למקום הבא לבדיקה. חיכיתי לאוטובוס ולא ראיתי משהו חשוד. התקדמתי מעט ולפתע תקף אותי המפגע וחנק אותי".

 

"הרגשתי שהמפרקת שלי עוד מעט יוצאת", סיפר כהן על רגעי האימה, שהצילו בסופו של דבר את חייו. "הוא הוציא את הסכין וניסה לערוף לי את הראש. ניסיתי עם היד שלי להזיז אותו ואז הוא בא לתקוע לי את הסכין בגרון. הטיתי את הראש ואז הוא פגע לי בלסת, ליד האוזן. הוא הפיל אותי לרצפה ואז דקר אותי מספר דקירות לאורך צד שמאל של הגוף – בחזה, בבטן בכתף, תפסתי לו את הרגל וניסיתי לקום. נתתי לו מכות אבל לא הצלחתי לקחת ממנו את הסכין. עובר אורח ניסה לזרוק פח אשפה לכיווננו ואז המחבל ברח ואני ברחתי גם. הייתי במצב קשה מאוד. לאחר מכן דפקתי לנהג שיפתח לי את האוטובוס. הנהג הכניס אותי במהירות לאוטובוס. רכנתי על הכסא האחורי. ניסו לעצור לי את הדימום. שאלו אותי מה קרה וגנחתי מכאבים. התחלתי לומר שמע ישראל".

 

אלא שבהמשך, כאמור, התברר שהפיגוע היה בעל ערך רב מבחינתו של כהן. "כשמד"א הגיעו הייתי עוד בהכרה עד שנכנסתי לבית החולים אסף הרופא – שם הרדימו אותי", סיפר היום. "נכנסתי לניתוח של 4 שעות. הניתוח עבר בשלום, הוציאו לי את הטחול וחתיכה מהכבד. המעיים נפגעו. תוך כדי שהם טיפלו באיברים הללו, גילו מעל המעי הגס גידול שלא ידעתי שיש לי. כרתו לי את הגידול ותפרו לי את כל מה שצריך. ברוך השם הגעתי למצב שתוך שבוע ימים אני במצב טוב. אמרו לי שגילו לי את זה תוך כדי הניתוח. אם לא הייתי כורת את זה, זה יכול היה להחמיר".

 

כהן, שחייו ניצלו למעשה פעמיים בשבוע האחרון, סיפר עוד: "הרגשתי בתקופה האחרונה כאבים במעיים אבל דחיתי את זה כי לא היה לי זמן להתעסק בזה. הפיגוע הציל לי את החיים. בורא עולם זימן לי את הניתוח כדי להציל את חיי, וגם ניצלתי מהפיגוע בכך שהוא לא פגע לי באיברים חמורים יותר, ולא קרה שהפכתי לצמח. נכון שהפיגוע היה קשה אבל קיבלתי את החיים במתנה מכל הכיוונים. שלא אהיה עם סרטן, ב"ה".

 

כהן, תושב בני ברק, נשוי ואב לחמש בנות, מספר כי "אשתי לקחה את זה מאוד קשה. אני נמצא עכשיו בבית הורי בשיקום, במנוחה. יש מעט כאבים, אבל יש אמונה פשוטה במיוחד במצב שאנחנו נמצאים בו. בן אדם לא מבין לאן דקירה יכולה להוביל אותו. מתחזקים לאט לאט".

אתם רואים איך תפילות ישראל מועילות !!!

שבת שלום לכל הגולשים

ישיבת ברסלב מאיר 0504161022

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה