הילולת רבי יונתן בן עוזיאל | סגולה לזיווג הגון | עמוקה.

הילולת רבי יונתן בן עוזיאל בעמוקה, (כ"ו בסיון).

סגולה לזיווג הגון.

מומלץ לבקר בקברו (בעמוקה שליד צפת) של התנא הקדוש, ר' יונתן בן עוזיאל שכידוע בעולם הגדול שההשתטחות ותפילה בציונו הק' היא סגולה למציאת זיווג ולזוגיות. (נהוג לעלות לציונו בראש חודש, באמצע החודש וביום בכ"ו בסיוון).

התנא רבי יונתן בן עוזיאל חי כמה עשרות שנים לפני חורבן בית שני. רבי יונתן בן עוזיאל הוא גדול התלמידים של הלל הזקן. תרגם את התורה והנביאים לארמית, השפה שהייתה שגורה בפי העם בזמנו, בתרגום המוכר כ"תרגום יונתן".

בגמרא מסופר כי כאשר התגלה התרגום של רבי יונתן בן עוזיאל בעולם, יצאה בת קול כועסת ושאלה: מי הוא זה שגילה סתרי לבני אדם? יצא יונתן בן עוזיאל ואמר: אני הוא. לא לכבודי עשיתי זאת, ולא לכבוד בית אבא, אלא כדי שלא ירבו מחלוקת…!כשרצה רבי יונתן בן עוזיאל  לתרגם גם את הכתובים לארמית, יצאה בת קול ואמרה: רב לך.

כמה קשה להיות לבד ?

מעוכבh זיווג.. כמה שברון לב יכולות להכיל שתי מילים !  

מי שאינו עובר זאת – לא יכול להבין. חודשים ארוכים ומורטים של ציפיה נואשת, למשהו, למישהו. שלפחות תהיה איזו הצעה על הפרק, איזה שם לדוש בו. דפיקות לב מואצות עם כל פגישה – אולי הפעם… ומפח נפש ודמעות, כשהתקווה מתנפצת שוב. ושוב. ושוב. החודשים מצטברים. עוברת שנה, ועוד שנה, ועוד אחת. החברים או החברות כבר הופכים לאבות ולאמהות ומציגים בגאוה את ילדיהם, ורק אתה הופך לרווק מבוגר, כזה שמתלחשים אודותיו ברחוב, שמבררים 'מה הבעיה שלו'. העולם מסביבך נע הלאה והלאה, ורק אתה מרגישים ככלי שאין חפץ בו, כסחורה שאין לה קונים.

הלב כבר אינו יכול להכיל את כל התסכול והאכזבות. אינך יכול להסתכל בפניהם העצובות של הוריך, אינך מסוגל עוד לשמוע את בכי אמך בלילות. אתה כבר שוקל להתגורר לבד, אך יודע שצעד כזה הוא הכרזה מהדהדת על כך שאולי לעולם לא… אולי אין סיכוי. אתה מסתכל על דוד שמעון, הרווק הזקן בן השבעים שמעולם לא התחתן, זה שבכל שמחה צובט לכולם בלחי וההורים מבקשים להתייחס אליו בנימוס, ומתחיל לחשוש שצפוי לך גורל דומה.

גם אם ניסיתם הכל… אם אתה/את מעוכבי זיווג, או אם יש לכם אח או אחות, חבר או קרוב משפחה, המתקשה למצוא את זיווגו – זו הכתובת !

התפילה של "ברסלב מאיר" בישיבת ברסלב בכותל ובקברות צדיקים –

אנחנו לא מוכרים – ישועות ולא הבטחות…

רק אהבת ישראל לעזור לך שתתקבל תפילתך ברצון וברחמים

שעי"ז תמצאו זיווג הגון  ותתקרבו להשם יתברך בשמחה !

לתפילה של 40 יום או קבועה לזיווג הגון בקוראת קבע סימלית

התקשרו 050-4161022 או השאירו פרטים !

התרומה מוכרת לצרכי מס סעיף 46 !

אם גם אם אתם חושבים שניסיתם ממש ממש הכל, גם אם כבר תרמתם בכל מקום אפשרי – וכלום לא זז, עדיין אין זה הסוף. שערי שמים הרי לא יהיו נעולים לנצח; צריך רק לדעת איך לפתוח אותם!

התפילה בעמוקה הצילה מאות ואלפים מחיי רווקות אומללים, והקימה בתים בישראל לאין ספור. גם אתם, אל תחמיצו את ההזדמנות להוושע.

ב"בברסלב מאיר" יעשו זאת עבורכם הפעם בתפילות בעמוקה, כפי שכבר הצלחנו לחזק ולעזור..,  בסייעתא דשמייא לאין ספור.., זהו הסיכוי שלכם, התקוה להוושע!

מסרו שם בטופס הוא ישלח לאימייל של הישיבה ונתחיל בתפילות !

הבטיחו לעצמכם מקום ברשימת השמות לתפילה, ובעזרת ה', בזכות התנא הקדוש ובכח הזכויות שלכם ושל אברכי הכולל והצדיקים, תתבשרו בעזרת השם שוב תוך כמה חדשים לבשר בשורות טובות!

יהודי לעולם אינו מתייאש. הוא יודע שלכל סבל יש תכלית ומטרה, ונושא את עיניו לשמים בתפילה. הרי הקב"ה הוא היושב ומזווג זיווגים, ואין הוא שוכח גם את אלו שלא הצליחו לעבור את הים. הקב"ה הוא אב רחמן שאינו יכול לראות בצערם של בניו אהוביו, וכך גילו צדיקים לפני דורות רבים את הסגולה הכבירה לזיווג הגון: תפילה בעמוקה, בקברו של התנא הקדוש יונתן בן עוזיאל.

אין יהודי אחד המצפה לזיווגו שלא שמע על עמוקה.

דורות רבים של יהודים שלא מצאו את זיווגם בשום אופן – נושעו בעמוקה. למה זה כך? למה אנחנו מעוכבי הזיווג מרגישים כי שם המקום לשפוך את הלב ולהוושע?

התשובה כתובה בספרים הקדושים. כי רבי יונתן בן עוזיאל מרגיש את הכאב שלנו, מכיון שהוא עבר בדיוק את כל מה שאנחנו עוברים, כי התנא האלוקי נפטר כשהוא עדיין רווק, ועליו עברו כל הקשיים הגדולים שאנחנו מרגישים.

האמת, שרק צדיק שעבר את מה שאנחנו עוברים, הוא יכול להבין את מה שעובר עלינו.

והרי רבי יונתן בן עוזיאל היה רווק ובטח עבר עליו מה שעובר על כל אחד ממעוקבי זיווג ועל כן הוא ובמובן למה… כי הא מבין את מה שעובר עליך גם עליו עבר והתחזק בתפילה..,  על כן הבטיח כי כל רווק או רווקה שיגיעו לקברו בעמוקה – יראה ישועה.

אולי זו הסיבה שבכל ימות השנה פוקדים את עמוקה,  רווקות ורווקים אמהות של רווקות, עקרים ועקרות. גם יהודים מחו"ל באים במיוחד לעמוקה, קברו של רבי יונתן בן עוזיאל כדי לבקש ולהתפלל על זיווג טוב והגון.

יש מי שרוצה להפוך בשבילכם את השמים. יש מי שמסכים להתאמץ בשבילכם, לנסוע עבורכם למרחקים, לבקוע רקיעים, לבכות עבורכם. לצעוק שיר המעלו' ממעמקים…,

כן – מה יש להפסיד ? אם תמסור שמות לתפילה ותרומה לברכה – מה הפסדת ?!!

אם תתרום – לפעילות הישיבה והתפילות – הכסף בכל מקרה ילך לצדקה…

ישועת השם כהרף עין, תפילה היא מחוץ לגדרי הטבע. איפה שנגמרו כל ההשתדלויות ונשאר רק הייאוש – שם מגיעה תפילה והופכת את השמים. 

בקש ממני! בקש וקבל! צדיק גוזר והשם מקיים. 

הקב״ה כאילו אמר לצדיק: אני שומע בקולך, מה רצונך?

הלוואי שנראה בעינים ישועות. הלוואי שנתבשר בשורות טובות, ואף אם חלילה לא נראה – תמיד נדע שהתפילה הזו נרשמה בחשבון האישי שלכם, וברגע הכי מתאים היא תציל אתכם.

הקב״ה וכל פמליא שלו אוספים את השם שלך מהדפים, אוספים קרוב אליהם ושוקלים ודנים והם שם יודעים מה מתאים לך, מה יביא לך באמת אושר בחיים, מה הוא השער אל החיים הטובים שלך. ואנחנו שם מתכננים את היום והשעה והמדוייקת, ואת הרגע הנכון בו גם אתה תזכה לשבור צלחת ! 

ועד הרגע הזה, ברסלב מאיר איתך.

מתפללים עליך, צועקים בשבילך, בוכים בשבילך,

מזכירים אותך כל יום בתפילות בכותל בקברות צדיקים ובישיבת ברסלב.

אתה לא לבד. ביחד קורעים איתך את השמים.

    שם המבקש/ת את התפילה (חובה)

    דואר אלקטרוני (חובה)

    יש למלא את השם לשידוך ושם האמא

    לתרומות השאר מספר טלפון !

    קישורים נוספים : 

    תפילה לשידוך / לזיווג הגון , סוד השידוכים

    תפילה לזיווג >> תפילה לזיווג

    תרום כפי יכולתך ונדבת לבך

    כל התרומות הם קודש לארוחות צהריים חמות לנזקקים ועניים הגונים 

    ברסלב מאיר | Breslevmeir

    050-4161022

     
    יהי רצון בזכות התפילה לזיווג הגון לכל רווקים ורווקות בישראל
    יום מבורך ושמח מלא אור ניסים ונפלאות.
    והרבה ישועות עד בלי די!
    שבעזרת ה' כל אחד ואחת מאתנו יקבל את הנס הפרטי שלו!
     
    הראה עוד

    מאמר מקושר

    כתיבת תגובה