תיקון הכללי לשמיעה

תיקון הכללי לשמיעה 

התיקון הכללי לקריאה >> תיקון הכללי,

להורדה עריכה והדפסה בקבצי וורד>> תיקון הכללי מילים

את ההקדמה מלאה על מעלת התיקון הכלליהבטחת רבנו נחמן מברסלב זצ"ל תקראו במאמר הקדמה לתיקון הכללי.

ובקצרה רבנו ז"ל ייחד שני עדים נאמנים תלמידו, והבטיח ואמר בפניהם, מי שיאמר בכל מקום שהוא את התיקון הכללי שהוא תיקון לפגם הברית שממנו כל הקשיים והייסורים הבאים על האדם . כי זה עיקר הניסיון של האדם בעולם בברית קודש.

וכן מי שיבוא על קברו, ויאמר שם אלו העשרה מזמורי תהילים, ויתן פרוטה לצדקה עבורו אפילו אם גדלו ועצמו עוונותיו וחטאיו מאד מאד חס ושלום, אזי אתאמץ ואשתדל לאורך ולרוחב להושיעו ולתקנו.

ואמר: אשתטח לאורך ולרוחב להיטיב עמו. בפיאותיו אמשכהו ואוציאהו משאול תחתיות. ואני חזק בכל הדברים שלי, אך בזה אני חזק ביותר, שאלו העשרה מזמורי תהילים מועילים מאד מאד,

ואמר שהוא תיקון הכללי, כי כל עברה יש לה תיקון מיוחד, אבל תיקון הזה הוא התיקון הכללי של כל הפגמים וממילא כשמתקנים בשורש מתתקנים שאר הדברים ויכולים להמתיק הדינים.

אם אירע לאדם מקרה בלתי טהור או שנכשל בפגם זה, תיקונו הוא שיאמר באותו היום את אלו העשרה מזמורי תהילים ובוודאי יתקן בזה מאד מאד.

וצריך לטבול באותו היום במקווה . ולאחר מכן לומר את התיקון הכללי . ואם יוכל לומר אותם בכוונה להבין את הפשט של פירוש המילים לעורר כוונתו עוד יותר טוב..,

ובחסדי השם יתברך תתקבל תשובתו, ויוכל לתקן את פגם הברית אשר פגם על ידי התיקון הכללי, כמבואר בליקוטי מוהר"ן חלק א' (סימן כ"ט אות ד' עיין שם). והוא תיקון למקרי לילה,

ואלו הם העשרה מזמורי תהילים: טז', לב', מא', מב', נט', עז', צ', קה', קלז', קנ'.

והם תיקון גדול מאד ומי שאומר אותם בכל יום ובפרט באותו היום שקרה לו המקרה אינו צריך לפחד עוד מהפגם הנורא כי בודאי נתקן על ידי זה.

תיקון הכללי לשמיעה ביוטיוב

(לא ממולץ להכנס – מחמת סירטונים של פריצות)

 

 

  1. " התיקון הכללי " המלא ארז יחיאל & אודי דמארי קורא תפילה

  2. מכתם לדוד – דודו דרעי (התיקון הכללי)

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה