משפצים את ציון רבינו

מתחם ציון רבינו הק' הולך לשנות את פניו •

פרוייקט חידוש ושיפור פני הציון הק' יוצא לדרך במלוא המרץ
'איחוד ברסלב באומאן' החלו בימים אלה בשיפוץ מאסיבי וחידוש כללי בכל מתחם הציון הק'. השבוע החלו עובדים מטעם 'איחוד ברסלב באומאן' לרצף את רצפת מתחם הציון הק' במרצפות יוקרתיות ואיכותיות עמידות בפני שבירה והחלקה.
על פי התוכנית – במסגרת פרוייקט השיפוצים הנרחבים, ישודרג מראה מתחם הציון הק' במרצפות חדשות ויוקרתיות ובאריחי עץ שיפארו את הקירות הציון הק' בכל המתחם כולל בעזרת נשים וביציאות, הוזמנו ארונות ספרים חדשים ומפוארים שיותקנו בכל מתחם הציון הק' בהם יונחו ספרים שימושיים לשירות הלומדים והמתפללים המבקרים באומאן.
היכל הכהנים הממוקם במתחם, גם הוא נכלל במסגרת פרוייקט השיפוץ הנרחב, ויעבור בימים הקרובים שיפוץ יסודי וישנה את פניו לנוחות ציבור הכהנים המתפללים בהיכל. תאורה חדשה ואריחי עץ יפארו את קירות ההיכל,  יותקנו ארונות ספרים חדשים ועמוד תפילה לחזן שיקובע בין ארונות הספרים.
במקביל, בשבועות הקרובים יחלו בפרוייקט הקמת גשר הכהנים שיהווה פיתרון הלכתי לכהנים הנכנסים לציון הק'. התוכניות וההדמיות של הגשר החדש אושרו על ידי הפרלמנט בקייב, וכבר בשבועות הקרובים נוכל לבשר על המוגמר.
במסגרת פרוייקט שיפוץ הציון הק' יכללו גם עבודות חידוש הקלויז המרכזי, על פי התוכנית הקיר החיצוני של מבנה הקלויז יחופה בבידוד וציפוי חיצוני.
עבודות השיפוץ יתקיימו לאורך כל החודשיים הקרובים, על פי הצפי הפרוייקט ימשך עד לסיומו המשוער בתאריך א' אלול הבעל"ט. מנהלי 'איחוד ברסלב באומאן' מבקשים מציבור המתפללים והמבקרים באומאן להבין את חשיבות הענין הנעשה במטרה לפאר את בית רבינו הק' ולתועלת כלל הציבור המבקר באומאן.
כמו"כ, לקראת ראש השנה, החלה עיריית אומאן לשפץ את הכבישים הסמוכים לציונו של רבי נחמן מברסלב זיע"א, השבוע סללו מחדש הכביש ברחוב טוילסטוי, הרחוב ליד הציון הק', ששם ממוקם הביהמ"ד ומקוה דחסידי ברסלב בראשות הרה"ח ר' שמשון שווארץ שליט"א מחשובי אנ"ש בקרית יואל יואל, וכמו"כ ממוקם שם המלון ONE.
צפו בתיעוד החלפת המרצפות במתחם הציון הק' וסלילת הכביש ברחוב טוילסטוי (צילום: ברסלב live, קרדיט כתבה: אומן שלום, ברסלב גלובל).
שאלתם את עצמכם :
איך סוללים כביש חדש

כל זמן שלא נמצא הסכמה כוללת וגם הבד"ץ עדיין לא נתן פתרון לחילול קברי ישראל ?

 

איך ומי השתיק את הצעקה של חילול עצמות הקדושים שנרצחו באומן ?

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה