תפילה לגמילה מעישון סיגריות

לכל המעשנים - תפילה לגמילה מעישון סיגריות, מהיום תצליח!

סיגריות

לכל המעשנים שרוצים וקשה להם להגמל מעישון סיגריות – מתחילים ונופלים. רבני ישיבת ברסלב מאיר כתבו עבורכם תפילה קצרה שטוב לומר אותה בהתמדה תמיד, תפילה לגמילה מעישון סיגריות. בהצלחה – מהיום תצליחו ואל תתייאשו!

ריבונו של עולם הרי כתוב בתורתך "ונשמרתם מאד לנפשותיכם", והרי היום כבר ידוע לכל (ע"פ הרפואה ובמציאות) כי סיגריות לא מועילות לבריאות הגוף, ואף מזיקות והורגות רחמנא ליצלן.

על כן אבינו אב הרחמן, פני אליך שתחמול על נפשי וגופי שבראת לשרת אותך, ותעזרני להתגבר על יצרי, ותאוותי, כי הגירוי מבלבל את מוחי, ובשעת לחץ, כעס ו/או דיכאון – אני רץ ובורח לעשן סיגריות, להרגיע נפשי, אומנם זה עדיף מלכעוס ולהתפרץ בזעם ולאכול אנשים או מליפול בדיכאון, שהוא אסון ואיסור חמור שרבי נחמן ממברסלב הזהיר שאיסור גדול להיות בעצבות, ומצווה גדולה להיות בשמחה תמיד! אבל עדיין לא מצאתי דרך אמיתי ליישב את דעתי ולהנצל ממחשבות רעות וטורדניות. על כן בקשתי אליך הצלני מהפיתוי והחשק לעשן, עזור לי להתרחק מהעישון ולמאוס בריח הסיגריות לגמרי.

חנני ועזרני לחשוב מחשבות טובות, ותשלחי לי תמיד מחשבות טובות מחשבות של שמחה לדבוק בך, באופן שאני לא ימשך ולא ירצה שום דבר שהוא נגד רצונך, רק כל השאיפות שלי יהיו לדבוק באורך הקדוש ולא בשאיפות של סיגריות ועשנים סרוחים ומאוסים המסכנים לי את הבריאות והראות, הראני נא בכבודך ודבקני במצוותיך.

עזור נא לי למצוא בעת הצרה והמצוקה לא לברוח לעשן הסיגריות – אלא למצוא תחליף לברוח אליו, כגון תפילה התחזקות באמונה שיחת חברים וכדומה. כי הכל תלוי בהסח הדעת, ואם היה לי דעת נכון וישר וחזק להבין את חומר הסכנה או אם הייתי מספיק חזק באמונה להבין שזה לא רצונך – אזי הייתי יכול לשנות את הרגלי הרע הזה בקלות,

אבל מה לעשות ועוונותי גרמו וחלש ליבי ואין דעתי מיושבת להבין כמה אני מזיק לגופי ונפשי. ויצר הרע סוחר ממולח וחכם – מטעה אותי בשטות! ואני מתפתה וחוזר לאותה טעות!

[לאלו שבתהליך גמילה. ותעזרני להצליח בטיפול הגמילה, להחזיק ולא ליפול חס ושלום. ולקום חדש באמונה שאני יצליח ויסיים ולהתנקות מכל הרעות]

כי אני מאמין שהכל ממך וממך הישועה לתת שכל דעת ותבונה והרבה אמונה – שאזכה לנקות גופי ונפשי מכל דבר המזיק הן גשמי הן רוחני. ותרומם דעתי למענך וזכני לקיים כל העיצות בשמחה, באופן שתמיד אהיה דבוק בך, ובתורתך, ובצדיקך האמיתיים – אמן. ברוך אתה שומע תפילה.

בהצלחה רבה

© התפילה נכתבה על ידי רבני ישיבת ברסלב מאיר

סיגריות כמה הם רעות,עישון סיגריה,cigarette

סיגריות – כמה הם רעות

בדצמבר 1997, חברת יצרני הסיגריות Liggett group Inc. פרסמה רשימה של המרכיבים שאתם מכניסים לגוף בכל שאיפה:

שימו לב למרכיבים הרעילים שיש בסיגריה

ניקוטין – מרכיב אקטיבי במכלי ריסוס נגד חרקים. מרכיב ממכר מאוד ומשפיע על המוח תוך 3-8 שניות.

פורמלין  Formaldhy – משמר צפרדעים מתות.

מטנול – דלק למטוסי סילון ורקטות.

בוטן – מצוי בנוזל מציתים.

Toluene – ממיס תעשייתי רעיל.

Carbon monoxide – גז רעיל.

נפטלין – מדלל צבעים ופגמנט צבע.

ניקל – משמש בתהליך אלקטרוליזה.

עופרת – חומר רעיל ומסרטן.

ציאניד  Hydrogen Cyanide – גז רעיל, צקלוןB, שהשתמשו רבות המלחמת העולם השניה.

אמוניה  Ammon < רעל="" ניקוי:="" חומר="" רעיל.="" גז="" -="" span="">

קדמיום – נמצא בסוללות ובמצברי מכוניות..

אצטון – רעל, ממיס ומסיר צבע.

Polonnium-21 – גורם רדיו אקטיבי חזק.

Benzene – מצוי בבטון גומי.

Vinyl chloride – תעשיית שקיות פלסטיק לזבל.

Styrene – חומר בידוד.

ועוד…

 

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה