ברסלב live | גוי ניסה לדקור הרב ישראל מאיר גבאי שליט"א יו"ר אגודת 'אהלי צדיקים'.

בס"ד

יום א' במדבר (בחו"ל בחוקתי) כ"א אייר תשע"ו – הודעה מס' #546

קרעדיט צילומים וכתבות: ברסלב גלובל, מתחדשים, ברסלב live.

 

נס במז'יבוז: בליל שבת האחרון,

ניסה גוי לדקור הרב ישראל מאיר גבאי שליט"א יו"ר אגודת 'אהלי צדיקים'

=בחסדי שמים המתפללים השתלטו על הגוי עד להגעת כוחות משטרה והאירוע הסתיים ללא נפגעים=

 

האירוע התרחש בליל שבת פרשת בחוקותי בסביבות השעה 22:00, גוי מקומי תושב העייריה מעזיבוז שבאוקראינה ביקש לשוחח עם הרב ישראל מאיר גבאי שליט"א יו"ר אגודת 'אהלי צדיקים' ונכנס למשרדו בבניין ההכנסת אורחים שבערייה, הוציא מספריים גדולות וחדות וניסה לגזור את זקנו ולפגוע בו.

 

בשיחה עם 'ברסלב גלובל' מספר הרב ישראל מאיר גבאי שליט"א יו"ר אגודת 'אהלי צדיקים' את השתלשלות האירוע וכיצד ניצל בחסדי שמים ממוות: "סיימנו את התפילה והלכתי לחדר שלי להוציא ספר, השומר בחוץ ניגש לחדרי ואמר לי כי יש מישהו שרוצה לדבר איתי, אמרתי לשומר שייכנס, הגוי נכנס, התיישב בחדרי ושאל האם יש לי עבודה בשבילו, אמרתי לו היות ואצלינו שבת שיבוא אחרי שבת ונדבר".

 

"הגוי כנראה לא היה מרוצה מתשובתי" ממשיך הרב גבאי, "לא עברה שנייה והגוי החל לצעוק, להשתולל ולקלל בזעם, הוא הוציא מכיסו מספריים חדות והחל לגזוז את זקני ולדקור אותי, נסיתי להרגיע אותו ללא הצלחה, אני התעשתתי במהירות, קמתי מהכסא ובנס ריתקתי אותו לרצפה, תוך שאני מזעיק כמה מתפללים מהיכל בית המדרש. המתפללים הגיעו במהירות בעקבות הזעקה שלי, לקחנו את הגוי, קשרנו את ידיו והשארנו אותו בחדר סמוך עד לבוא המשטרה, כשהגיעה משטרה היא לקחה אותו לחקירה ושחררה אותו".

 

הרב גבאי ממשיך ומודה את ה': "זה היה נסים של ממש, נפצעתי קל מכמה דקירות, הנס הגדול שריתקתי אותו לריצפה, הייתי לבד בחדר ואני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אחרת אם לא הייתי משתלט עליו, למרבה המזל הגיעו מתפללים ועזרו לי, אחרת הוא היה יכול לרצוח אותי".

 

לסיום אומר הרב גבאי: "המשטרה כאן רשלנית ביותר, היא שחררה את הגוי לאחר חקירה של כמה שעות, הדוקר היה מעורער בנפשו, אבל אנו בוטחים בה', בעז"ה נתגבר כאן את השמירה, ובפעם הבאה לפני שמישהו ירצה להכנס למשרדי אבדוק יותר לעומק מי הוא. הרבה נכנסים לחדרי לדבר איתי, אבל הפעם כמעט קרה אסון".

 

כבר בשבת בבוקר עלה הרב גבאי לתורה ובירך 'הגומל', והוא מתכנן לערוך סעודת הודיה על הנס הגדול.

 

דוברות אגודת 'אהלי צדיקים' אמר בשיחה ל'ברסלב גלובל': "אזרח מעורער בנפשו תקף קלות בליל שבת את הרב ישראל מאיר גבאי במרכז מזיבוז'. כח שמירה מקומי ניטרל את התוקף עד למעצרו ע"י המשטרה המקומית. מתחם קרית הבעש"ט מאובטח ומוגן בכל ימות השנה".

 

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה