נשמת כל חי

עובדה – העולם מספרים ומעידים שהסגולה של אמירת נשמת כל חי,
ע"י סעודת מצווה של תלמידי חכמים עניים הגונים, עזרה לאלפי אנשים שהיו זקוקים לישועה.

סגולת הסגולות – "נשמת כל חי"

שבח של תפילת נשמת כל חי הוא יקר ומעולה מאד, וצריך לאומרו בנעימה, וחשוב לעיין ולהבין ולומר בכוונה את המילים הנאמרות. והיא מסוגלת על כל צרה שאדם עומד או נמצא בה. ונוהגים לנדור נדר לומר שאחר הצלתו מהצרה – יתן סעודת מצווה למניין (עשרה) תלמידי חכמים עניים הגונים שיאמרו שבח זה של תפילת נשמת כל חי, ויועיל לו, וכמ"ש בשם רבי יהודה החסיד ז"ל. ("בן איש חי" שנה שניה פרשת תולדות סעיף ג)

אחים יקרים! הסגולה הזו עזרה לאלפי אנשים שהיו  זקוקים לישועה.

אנשים ששנים רבות לא מצאו את זיווגם. אנשים ששנים רבות לא זכו לחבוק תינוק. אנשים שסבלו ממחלות קשות.

אנשים עם קשיי פרנסה. אנשים עם כל מיני צרות שונות ומשונות ל"ע.

הרבה מאד נושעו עם סגולת הסגולות תפילת נשמת כל חי.

איך עושים את תפילת "נשמת כל חי" ?100% צדקה לשמח לבבות עניים

1) קבל/י על עצמך בלי נדר אבל בקבלה גמורה, שכאשר בקשתך תתגשם תאמר/י שבח והודאה לה' באמירת של תפילה "נשמת כל חי". (שבח "נשמת כל חי" מופיע בסידורים בתוך תפילת שחרית של שבת או בהמשך הדף הזה…).

2) לחיזוק הסגולה קבל/י איזה קבלה טובה, כגון: פרק תהלים אחד כל יום, צניעות, שבת וכדומה. ניתן להתקשר אלינו לחסידי ברסלב להתייעץ חינם !

3) ישנם המוסיפים לקבל על עצמם שכאשר תבוא הישועה הם יעשו סעודת עניים / סעודת מצווה בעשרה תלמידי חכמים, ביום שלישי בשבוע לכבוד הנביא הושע בן בארי ז"ל.

להקדשת סעודת מצווה עבור ת"ח עניים הגונים

צלצלו 050-4161022 ; בוואטסאפ 052-5652005

נשמת כל חי
תפילת נשמת כל חי סגולת כל הסגולות

נִשְׁמַת כָּל חַי

נִשְׁמַת כָּל חַי תְּבָרֵךְ אֶת שִׁמְךָ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ. וְרוּחַ כָּל בָּשָׂר תְּפָאֵר וּתְרוֹמֵם זִכְרְךָ מַלְכֵּנוּ תָּמִיד: מִן הָעוֹלָם וְעַד הָעוֹלָם אַתָּה אֵל. וּמִבַּלְעָדֶיךָ אֵין לָנוּ מֶלֶךְ גּוֹאֵל וּמוֹשִׁיעַ. פּוֹדֶה וּמַצִּיל וּמְפַרְנֵס וְעוֹנֶה וּמְרַחֵם בְּכָל עֵת צָרָה וְצוּקָה. אֵין לָנוּ מֶלֶךְ עוֹזֵר וְסוֹמֵךְ אֶלָּא אָתָּה:

אֱלֹהֵי הָרִאשׁוֹנִים וְהָאַחֲרוֹנִים. אֱלוֹהַּ כָּל בְּרִיוֹת. אֲדוֹן כָּל תּוֹלָדוֹת. הַמְּהֻלָּל בְּכָל (בְּרוֹב) הַתִּשְׁבָּחוֹת. הַמְּנַהֵג עוֹלָמוֹ בְּחֶסֶד וּבְרִיּוֹתָיו בְּרַחֲמִים: וַיהֹוָה עֵר. הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן. הַמְעוֹרֵר יְשֵׁנִים. וְהַמֵּקִיץ נִרְדָּמִים. (מְחַיֵה מֵתִים וְרוֹפֵא חוֹלִים פּוֹקֵחַ עִוְרִים וְזוֹקֵף כְּפוּפִים) וְהַמֵּשִׂיחַ אִלְמִים. וְהַמַּתִּיר אֲסוּרִים. וְהַסּוֹמֵךְ נוֹפְלִים. וְהַזּוֹקֵף כְּפוּפִים. וְהַמְּפַעֲנֵחַ נֶעֱלָמִים. וּלְךָ לְבַדְּךָ אֲנַחְנוּ מוֹדִים:

וְאִלּוּ פִינוּ מָלֵא שִׁירָה כַּיָּם. וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה כַּהֲמוֹן גַּלָּיו. וְשִׂפְתוֹתֵינוּ שֶׁבַח כְּמֶרְחֲבֵי רָקִיעַ. וְעֵינֵינוּ מְאִירוֹת כַּשֶּׁמֶשׁ וְכַיָּרֵחַ. וְיָדֵינוּ פְרוּשׂוֹת כְּנִשְׁרֵי שָׁמָיִם. וְרַגְלֵינוּ קַלּוֹת כָּאַיָּלוֹת. אֵין אֲנַחְנוּ מַסְפִּיקִים לְהוֹדוֹת לְךָ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ וֵאלֹהֵי אֲבוֹתֵינוּ. וּלְבָרֵךְ אֶת שִׁמְךָ מַלְכֵּנוּ. עַל אַחַת מֵאָלֶף אֶלֶף אַלְפֵי אֲלָפִים וְרִבֵּי רְבָבוֹת פְּעָמִים. הַטּוֹבוֹת נִסִּים וְנִפְלָאוֹת שֶׁעָשִׂיתָ עִם אֲבוֹתֵינוּ וְעִמָּנוּ:

מִלְּפָנִים מִמִּצְרַיִם גְּאַלְתָּנוּ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ. וּמִבֵּית עֲבָדִים פְּדִיתָנוּ. בְּרָעָב זַנְתָּנוּ. וּבְשָׂבָע כִּלְכַּלְתָּנוּ. מֵחֶרֶב הִצַּלְתָּנוּ. וּמִדֶּבֶר מִלַּטְתָּנוּ. וּמֵחֳלָיִם רָעִים וְרַבִּים וְנֶאֱמָנִים דִּלִּיתָנוּ: עַד הֵנָּה עֲזָרוּנוּ רַחֲמֶיךָ. וְלֹא עֲזָבוּנוּ חֲסָדֶיךָ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ. וְאַל תִּטְּשֵׁנוּ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ לָנֶצַח:

עַל כֵּן אֵבָרִים שֶׁפִּלַּגְתָּ בָּנוּ. וְרוּחַ וּנְשָׁמָה שֶׁנָּפַחְתָּ בְּאַפֵּינוּ. וְלָשׁוֹן אֲשֶׁר שַׂמְתָּ בְּפִינוּ. הֵן הֵם. יוֹדוּ וִיבָרְכוּ וִישַׁבְּחוּ וִיפָאֲרוּ וִישׁוֹרְרוּ וִירוֹמְמוּ וְיַעֲרִיצוּ וְיַקְדִּישׁוּ וְיַמְלִיכוּ אֶת שִׁמְךָ מַלְכֵּנוּ תָּמִיד:

כִּי כָל פֶּה לְךָ יוֹדֶה. וְכָל לָשׁוֹן לְךָ תִשָּׁבַע. וְכָל עַיִן לְךָ תְּצַפֶּה. וְכָל בֶּרֶךְ לְךָ תִכְרַע. וְכָל קוֹמָה לְפָנֶיךָ תִשְׁתַּחֲוֶה. וְכָל הַלְּבָבוֹת יִירָאוּךָ. וְכָל קֶרֶב וּכְלָיוֹת יְזַמְּרוּ לִשְׁמֶךָ. כַּדָּבָר שֶׁכָּתוּב. כָּל עַצְמוֹתַי תֹּאמַרְנָה יְהֹוָה מִי כָמוֹךָ. מַצִּיל עָנִי מֵחָזָק מִמֶּנּוּ. וְעָנִי וְאֶבְיוֹן מִגּוֹזְלוֹ. שַׁוְעַת עֲנִיִּים אַתָּה תִשְׁמַע. צַעֲקַת הַדַּל תַּקְשִׁיב וְתוֹשִׁיעַ:

מִי יִדְמֶה לָּךְ. וּמִי יִשְׁוֶה לָּךְ. וּמִי יַעֲרָךְ לָךְ. הָאֵל הַגָּדוֹל הַגִּבּוֹר וְהַנּוֹרָא אֵל עֶלְיוֹן. קוֹנֵה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: נְהַלֶּלְךָ וּנְשַׁבֵּחֲךָ וּנְפָאֶרְךָ וּנְבָרֵךְ אֶת שֵׁם קָדְשֶׁךָ. כָּאָמוּר. לְדָוִד. בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יְהֹוָה. וְכָל קְרָבַי אֶת שֵׁם קָדְשׁוֹ:

סיפורי ישועות ע"י הסגולה של – נשמת כל חי, תפילה !

זכה להפקד בבן אחרי 21 שנה

בסעודה שנערכה באזור המרכז הגיע אברך כדי להשלים מנין לסעודת "נשמת כל חי". עודדנו אותו לקבל את העניין של אמירת "נשמת" כסגולה להיפקד בזרע של קיימא, לאחר שלא נפקד שנים רבות, ובפרט שיש במקום זה עשרה אנשים, וזוהי שעת רצון.

האברך הנ"ל קיבל על עצמו בנוכחות עשרה אנשים בלי נדר ובקבלה גמורה, שכאשר יוושע בעזרת ה' וכשאשתו תלד בשעה טובה ומוצלחת אז יודה להקב"ה באמירת שיר השבח "נשמת כל חי", ובסעודת הודאה עם קהל של עשרה אנשים. לאחר כשלושה חודשים בישר לנו שנפקדו ברוך ה'. ובמלאת תשעה ירחי לידה ילדה אשתו בן בשעה טובה ומוצלחת.

בסעודת ברית המילה בפני מאות נוכחים באולם תוך ריקודים ושמחה זכה ב"ה להגיד את ברכת השבח "נשמת כל חי", להודות לה' על חסדיו הגדולים שזכה להפקד אחרי 21 שנה של ציפייה לישועה.

הקצינה שנפקדה

בעקבות פרסום אמירת "נשמת כל חי" יצרה איתנו קשר קצינת משטרה וביקשה לברר מקרוב על עניין אמירת "נשמת כל חי" כסגולה להמשיך ישועות ולהיוושע, לאחר שהיא נישאה ולא נפקדה בזרע של קיימא כ-10 שנים, ולאחר שעשתה כמה השתדלויות ולא הועילו לה התעניינה בהשתוקקות רבה בעניין אמירת "נשמת כל חי", לאחר שקיבלה פרטים ומקורות אצלנו קיבלה על עצמה במעמד קהל רב אמירת "נשמת כל חי" ועשיית סעודה לאחר שתיוושע.

הקצינה יצאה בהרגשה של ביטחון ותקווה שהנה כבר הישועה עומדת בפתחה, ולאחר כחודשיים שלחה אלינו מכתב באמצעות שליח שבעזרת ה' נפקדה ומודה להקב"ה באמירת "נשמת", והודינו כולנו להשם יתברך.

בזכות אמירת נשמת זכה לישועה ופרנסה ברווח

הגיע אלינו אברך לשמוע על עניין אמירת "נשמת כל חי" ומעלותיה. לאחר מכן התייעץ עם הר' עובדיה ז"ל האם לקבל על עצמו לומר "נשמת כל חי" לאחר שייצא מצרתו בפני עשרה אנשים. כשהר' שמע את מקורות אמירת ה"נשמת", ייעץ לו הרב לעשות סגולה זו.

וכן עשה, קיבל עליו בדמעות שליש, שכאשר יזכה לרווחה בפרנסתו וישתחרר מחובותיו הכבדים מאוד, וממצוקתו הקשה בחיי היום יום, יאמר נשמת כל חי בפני עשרה. לאחר מספר ימים פגש אותו ידיד והפנה אותו לאדם ירא שמים וחשוב ובעל חסד שיוכל לשטוח לפניו את מצוקתו.

לאחר ששטח את מצוקתו לפניו, העניק לו הנ"ל סכום כסף גדול שהספיק לאברך גם להחזיר את חובותיו הרבים וגם לקנות בזה את צרכיו וצרכי משפחתו במשך שנה תמימה.

קישורים נוספים הקשורים עם נשמת כל חי:

להקדשת סעודת מצווה עבור ת"ח עניים הגונים

צלצלו 050-4161022 ; בוואטסאפ 052-5652005

הראה עוד

מאמר מקושר

תגובה אחת חביבה ביותר

כתיבת תגובה

פתח שיחה
ברסלב מאיר - אנחנו פה לעזור לכם?
זקוקים לישועה ותפילות מועילות? נשמח לעזור במוקד התפילות - כרוך להקדשת סעודת מצווה עבור ת"ח עניים הגונים... דברו איתנו