סגולות ליום הולדת

סגולות ליום הולדת ומנהגי יום הולדת.

יום הולדת זה היום בו מזלו של האדם גובר לכן נוהגים ביום זה לפי הכללי הבאים:
1- לומר את מזמור תהילים כנגד השנה שמסתיימת ועוד מזמור תהילים כנגד השנה שמתחילה.
לדוגמא: ביום הולדת של גיל 50, צריך לומר מזמור נ` = 50 כנגד השנה שמסתיימת , ומזמור נא` = 51 כנגד השנה החדשה שמתחילה.

סגולות ליום הולדת

2 – מומלץ לומר מזמור ב` בתהלים!
במזמור זה אומר הקדוש ברוך הוא "אני היום ילדתיך" ואחרי הפסוק הזה, הקדוש ברוך הוא מתכוון שנישא את עיננו לשמים בתפילות ובבקשות ונקבל ממנו. לכן מומלץ לאחר שמסיימים לקרוא את מזמור ב`, להתפלל ולבקש את כל הבקשות שלנו.

3- ביום הולדת רצוי להתלבש חגיגי כמו בשבת, להכין סעודת חג עם עוגה, ו.. הבית צריך להיות כמו ביום חג: שולחן עם מפה לבנה ולהדליק נרות חגיגיים.

4 – הערה חשובה ביותר:
לדאבוננו, יש הרבה אנשים שטועים. וליום ההולדת מכינים עוגה עם נרות דלוקים, ומבקשים מבעל השמחה שחוגג את יום הולדתו לכבות את הנרות בנשיפה פו = 86 גימטריה אלוקים = שזה מסמל דינים. יש איסור מוחלט לעשות כן בגלל שהנרות הם סמל לנשמה – בחי' "נר השם נשמת אדם", ואסור לכבות אותם בצורה הזאת, והמנהג הזה לא שייך לעם היהודי.

5- ביום ההולדת כדאי מאוד לברך שהחיינו (למצוא פרי חדש או בגד חדש ולברך (להרבות בצדקה, לתת פתקה לצדיק ומאד מומלץ לקבל ברכה מכהן עיין סגולות ליום הולדת מס' 9).

6- יש עושים סעודת מצווה לתלמידי חכמים ועניים הגונים לקבל את הברכה וזה כולל את המצוות צדקה כנ"ל.

יום הולדת שמח, סגולות ליום הולדת

7- יש שעושים תענית דיבור ביום זה שעה או יותר, ביום הולדת טוב לעשות חשבון נפש על כל השנה שעברה, ולקחת על עצמנו החלטות חדשות טובות לשנה הבאה.

8- יום הולדת זה יום שכדאי לברך חברים/ות ולהתברך מהם גם כן – כי כשאתם מחלקים ברכות זה משדר טוב ושמחה ויש בחינה של אור חוזר ותזכו גם אתם לברכה על ידי זה. ניתן לקבל רעיונות לברכות באתרים חינם כגון אתר הברכות של ישראל

9- ובפרט מומלץ לקבל ברכה מצדיקים – היות ומזלו של אותו אדם מאוד גבוה מאד. (נ.ב ניתן לשלוח שמות חינם לברכה במוקד התפילות שלנו – ישיבת "ברסלב מאיר" דרך הוואטסאפ)

10- יש שמגיעים ביום ההולדת לכותל המערבי או שאר קברי צדיקים, על מנת להיות יותר קרובים לשכינה ולקבל את ברכת השם יתברך.

בברכה שכל הסגולות ליום הולדת- יפעלו אצלכם למזל טוב ולברכה לששון ושמחה. אמן!

לפניכם מאגר עצום ונפלא של ברכות ליום הולדת – אתר הברכות של ישראל

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה

פתח שיחה
ברסלב מאיר - אנחנו פה לעזור לכם?
יש לכם יום הולדת רוצים לקבל ברכה? מרבני הישיבה והצדיקים של מוקד התפילות שלנו? שלחו שם פרטי ושם האמא לברכה - נ.ב רק ביום ההולדת!