תפילה להצלחה בראיון עבודה | 5 דקות השקעה

© התפילות ערוכות ע”י רבני ישיבת ברסלב מאיר - בהסכמת זקני אנ”ש עבור מוקד התפילות של חסידי ברסלב

למה חשוב להשקיע בתפילה להצלחה בראיון עבודה / תפילה למציאת עבודה? כי כמה שלא תעשו השתדלות לפרנסה עיקר ההשתדלות היא אחרי הקדוש ברוך הוא, הזן ומפרנס לכל בריה.

על כן בתפילה למציאת עבודה תמצא דרך לשים את כל המאמצים שלך במקום המתאים ביותר בתקווה שהיא תעזור לך לפעול בשמיים למצוא את העבודה המתאימה לך להתפרנס ברווח ובכבוד בנחת ולא בצער.

חשוב להוסיף מילים משלכם מהלב שלכם בפה מלא – בסבלנות לנסות למצוא את המילים הנכונות והמשכנעות למצוא חן ביעני אלוהים ואדם, ולבקש הדרכה, שלווה, סבלנות וכוח, חן כל מה שקשור לראיון עבודה ולהתרגשויות וללחצים שיש ועוברים עליכם.

תפילה לפני ראיון עבודה היא גם מעין התבודדות כפעולה של מחשבה ותכנון לגבי מה שאתה עומד לעשות בראיון. תפילה יכולה לשמש כדרך למרכז את עצמך, להרגיע את העצבים שלך ולהתכונן להתמודד עם מראיין. והכל כשזה בא בשיתוף עם השם יתברך יכול לעזור ובגדול!

אם אתה זקוק לתפילה לפני ראיון עבודה, בקש מאלוהים לתת לך ביטחון ושלווה במהלך תהליך הראיון. בקשו ממנו להקל על כל מתח או חרדה שעלולים להיווצר בתוככם. התפלל להדרכה במהלך תהליך קריטי זה כדי שיוכל להצביע על הדרך קדימה לתוצאות הטובות ביותר.

תפילה להצלחה בראיון עבודה

ריבון כל עלמין ומסובב כל עלמין נאמר בקהלת (פרק ט פסוק יא) על ידי שלמה המלך החכם מכל אדם – שַׁבְתִּי וְרָאֹה תַחַת הַשֶּׁמֶשׁ, כִּי לֹא לַקַּלִּים הַמֵּרוֹץ, וְלֹא לַגִּבּוֹרִים הַמִּלְחָמָה, וְגַם לֹא לַחֲכָמִים לֶחֶם, וְגַם לֹא לַנְּבֹנִים עֹשֶׁר, וְגַם לֹא לַיֹּדְעִים חֵן. כי העולם לא מתנהל כפי שהיינו מצפים רק כרצונך למען כבודך, כי לא תמיד הגיבורים מנצחים במלחמה, ולא תמיד החכמים והנבונים מצליחים להשיג רווחה כלכלית.

על כן באתי לפניך בתחנונים, הזן את כל העולם כולו "מקרני ראמים עד ביצי כינים", אנא, בבקשה ורחמים, תן לי למצוא עבודה שמתאימה לי ולמשפחתי. אנא הנחה אותי בחיפושי אחר מזונותי, ותן לי למצוא את ההזדמנות המושלמת להתפרנס ברווח ובנחת ובכבוד לכלכל את ביתי ולקיים ולשמור תורתך בהידור המצוות ע"י הממון שארוויח ולהרבות בצדקה לעניים הגונים ותלמידי חכמים היושבים ועוסקים בתורתך שהיא קיום העולם והוא כבודך – ועל ידי סגולת מצוות הצדקה תרחיב לי ותפתח לי את הפתחים לכל הברכות וההשפעות הטובות בכל העניינים גשמיים ורוחניים. אמן.

תפילה לפני ראיון עבודה / תפילה להצלחה בראיון עבודה

נער הייתי גם זקנתי ולא ראיתי צדיק נעזב וזרעו מבקש לחם… נותן לחם לכל בשר כי לעולם חסדו, קיים בי את הפסוק יפתח ה' לך את אוצרו הטוב את השמים.., כי אהבך יהוה אלהיך… לאדם מערכי לב ומיהוה מענה לשון – אכן עשיתי השתדלות שלי והתכוננתי לראיון עבודה הזה (טוב לפרט איזה ראיון עבודה ובאיזה יום _______), אבל עיקר ההשתדלות האמיתית היא אחריך – אדני אלוהי ואלוהי אבותי, כי ממך לבדך מענה לשון. לכן אנא, אדני שפתי תפתח ופי יגיד תהלתך – בבקשה תן לי בראיון עבודה הזה להוכיח את עצמי, שיעבור בטוב ובנעים, בידע ומציאת חן אצל המעסיקים שירצו בי ויקבלו אותי לעבודה הזאת.

עזור לי להיות מלא/ה באמונה (בלי לחץ ודאגות מיותרות) בטוח/ה בליבי ונפשי ביכולות שלי, אנא הנחה את דיבור פי, ועזור לי להיות בטוח כשאני מדבר מול המראיינים, להראות להם את היכולות והרצונות הטובים שלי להשקיע את הכוחות והכישרונות שלי – במקום העבודה. ואזכה להתפרנס בכבוד ולא בצער, ברווח וששון ולא ביגון ורדיפה אחר הפרנסה והמחייה והממון, כי אני מאמין/נה שרק ממך תתגלגל ותסתובב ותגיע הישועה בזמן ובמקום הנכון לטובה ולברכה.

תפילה קצרה למציאת עבודה:

ריבונו של עולם, בבקשה תן לי בסייעתא דשמייא (עזרה מן השמיים) את הכוח למצוא עבודה. אנא הנחה אותי לכיוון הנכון, והקל עליי למצוא עבודה לפרנסת נפשי ונשמתי.

תפילה לפני ראיון עבודה

תודה לך, אבא שבשמיים, על היום הזה להבחן למקום עבודה.
ברך אותי, אבינו שבשמים, בביטחון בכוח נפשי ובמוח שכלי,
לעבוד את המבחנים ולהתקבל למקום עבודה זה.
עזור לי לדבר בביטחון, בשכנוע וללא פחד.
עזור לי לתת את התשובות הנכונות לשאלות הנכונות, אמן.

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה