חדשות ברסלב לקראת ימי ראש השנה | חבורת ילדים בארץ ישראל

מבצעים לילדי ברסלב שנשארים בראש השנה בארץ | מאות חסידי ברסלב בארה"ק נעקצו ואיבדו את כספם וכרטיסים לאומן

קריאות קודש והודעות חשובות לקראת ימי ראש השנה

מאות חסידי ברסלב בארה"ק נעקצו ואיבדו את כספם וכרטיסים לאומן
מאות חסידי ברסלב שקנו כרטיסי טיסה לאומן, לקראת ראש השנה, נעקצו ואיבדו את כספם וכרטיסי טיסה פחות משבועיים לפני ראש השנה לאחר שחברת 'אירופנים', סוכנות הנסיעות, הודיעה כי נעקצה על ידי סוכן נסיעות, שתיווך בין החברה לחברות התעופה, ולקח את הכסף לכיסו ונעלם. בעקבות כך, כ-1700 אנשים נותרו ללא כרטיסים לאומן.
חברת 'אירופנים' מספקת שירותי תיור ונופש בארצות אירופה ובפרט באומן. לקראת ראש השנה הודיעה החברה על מבצע טיסות מסובסדות לטובת אלפי הנוסעים לשהות בימי ראש השנה באומן, וזאת במחיר של 150$, אלא שאמש (שלישי) הודיעה החברה למאות רוכשי הטיסות כי כספם נעקץ על ידי מתווך הטיסות עמו הם חתמו הסכם סחר טיסות ומשכך החברה מפסיקה את שירותה לציבור.

החברה יצאה במערך סבסוד כרטיסי הטיסה לאומן דרך ארגון 'רחם נא', המחלק שוברי סבסוד, וכך חברי הארגון וכן נרשמים חדשים יוכלו לקבל את השוברים ולממשם רק בחברת אירו-פנים בסכום של 150$ לסבסוד הנסיעה לאומן. באמצעות השובר היה ניתן לרכוש כרטיסי טיסה לראש השנה תשע"ט בלבד. הסכום הגדול לסבסוד נתרם לארגון לעילוי נשמת מרת הינדל בת הר"ר יצחק חיים ע"ה. כדי לקבל את שוברי הסבסוד יוכל הציבור להירשם במערכת הטלפונית של 'רחם נא', ובקבלת השוברים יוכלו לממש את תמורתם בהזמנת הכרטיס במוקד 'אירו פנים'.
אהרון גרטנויז, מנהל יחסי הציבור של חברת 'אירופנים' סיפר ל'ברסלב גלובל' כי בליל שני החלו לעלות סימני שאלה סביב הסכם מכירת הכרטיסים של אירופנים עם החברה, כאשר בסופו של דבר הכספים כבר לא נמצאים בידי החברה. "נפלנו קרבן להונאה במיליונים", אמר.
מיד שנודע על העוקץ, הודיעה החברה ללקוחותיה על כך ו"כרגע הדברים נמצאים בבירור יחד עם עסקני ברסלב". גרטנויז מוסיף וטוען כי "הוגשה תלונה למשטרה והוקם חמ"ל מיוחד בו מבקשים ממי שיש לו ניסיון בתחום ליצור קשר ולעזור (במייל:uman2018sos@gmail.com)".
גרטנויז אומר עוד "חברת 'אירופנים' חתמה חוזה מול אדם שמתווך בינינו לחברות התעופה. מבירור שערכנו היום התברר שהכרטיסים לא נקנו במלואם והאדם לקח את הכסף לכיסו. הוא מצידו טוען שהכסף קיים והוא אצל חברות התעופה, הוגשה תלונה במשטרה והדברים נמצאים בבירור".
"הטיסות קיימות, כך שכרגע יש בפני חברת אירופנים שתי אפשרויות. האחת, לבטל את כל הטיסות שהוזמנו בחברות התעופה ולספוג את הנזק של דמי הביטול או השלמת הסכום המלא של כרטיסי הטיסה. אני מקווה שעד שעות הבוקר ימצאו דרך לפתור, אנו נעשה הכל בכדי להעלות את האנשים למטוס".
מחברת אירופנים נמסר: "בעקבות שהחברה נעקץ במיליוני שקלים על ידי חברת CFD 1000 trading s.r.l. ודור שפייזמן, שחתמו הסכם למכירת הכרטיסים לחברה, אירופנים לא תוכל למרבה הצער להמשיך את מתן השירות במתכונת הרגילה, וחשוב להבהיר – הטיסות קיימות בתוקף. כעת החברה מבררת את המצב לאשורו ובודקת מה הם הפערים של הכספים שיש צורך להשלים על מנת להוציא את הטיסות כסדרן, בעזרת ה’ נוכל לתת תשובות לאחר בדיקת כלל הנתונים ובקרת הנזק. אנו מודיעים כי כרגע המשימה היא אך ורק להגיע לנוסחה שתאפשר לקיים פעילות סדירה למענכם".
בשיחה ל'ברסלב גלובל' אומר נציג הארגון 'רחם נא' שארגנו את הסבסוד לכרטיסי הטיסה על ראש השנה לאומן, כי "בשעות האחרונות נודע על כך שחברת אירופנים נקלעה למשבר שבעקבותיו לא תוכל אירופנים להמשיך את השירות כרגיל, אנו מבהירים כי בעת שחברת אירופנים הציגה בפנינו את התרומה וביקשה שאנחנו נתפעל את זה. אזי אישרנו את המהלך רק לאחר בדיקות מעמיקות שהראו את רצינות ואמיתות העניין והוכיחו כי ההסכם הוא אמיתי ולמעלה מכל ספק".
"המסמכים והחומרים שאותם בדקנו", מסביר נציג הארגון "הינם מסמכים מחייבים ותקפים משפטית, וכן נאמר אף על ידי אנשי מקצוע שעברו על מסמכים אלו, על סמך נתונים אלו לקחה על עצמה רחם נא את הפרוייקט של הפצת הסבסוד, לאור הנתונים שהתפרסמו היום ע"י חברת אירופנים התברר שהחתום על המסמכים עקץ את כספי הרוכשים, והם פועלים למצוא פיתרונות לסבך שבו הם נקלעו".

בשורה משמחת מ"חברת התפילה הארצית"

מבצעים לילדי ברסלב שנשארים בראש השנה בארץ
בשורה משמחת לציבור אנ"ש חסידי ברסלב די בכל אתר ואתר מכל החוגים והעדות, 'חברת תפילה ארצית' מגישים פרוייקט 'חברת תפילה' לילדים שאבא שלהם נוסע לאומאן על ראש השנה, והם הולכים להתפלל בבית הכנסת.
אפשר להצטרף לחברת התפילה מכל בית כנסת ברחבי הארץ. כדי להצטרף מתקשרים לקו 'חברת תפילה' 0795-738-558ַַ ומתכוננים היטב לתפילות ראש השנה כמפורט בקו, ומשתדלים להשתתף בכמה שיותר תפילות, וכמה שיותר זמן, וצוברים נקודות כמפורט ב'לוח הנקודות', ונרשמים להגרלה לפי ההוראות.
כל אחד זוכה! ודאי זוכה! זוכה להתפלל, כל עם ישראל זכה בתפילות שלכם, וזה העיקר! כשאתם רוצים, מתאמצים, משתדלים, ובטח גם תצליחו להתפלל אפילו קצת יותר ממה שחשבתם שתוכלו. וכמובן תוכלו גם להירשם להגרלה.
הורים חשובים:  המטרה לעודד את הילדים להתפלל כפי יכולתם, וכך ליטול חלק ולהיות שותפים בחברת התפילה הארצית. כל הגעה לבית הכנסת, אפילו לזמן מועט מזכה בנקודה, כך שכל אחד יכול להתחיל לצבור. התפקיד שלכם כהורים לעודד אותם ללוות את הרצון והמאמץ, ולהיות שותפים בחוויית ההצלחה שלהם, ההצלחה להתפלל ולא דווקא הזכיה, ההגרלה תעזור לחבר את הרצון המשותף וליצור חברותות לתפילה, אפילו שכל אחד מתפלל במקום שונה, להגדיר את המטרות והשאיפות לגבי היום הגדול הזה.
כל ילד יכול להרגיש חלק ממשהו גדול במקום להרגיש ילד קטן שהולך לבד, זה יעזור לילד וידרבן לאסוף כמה שיותר "נקודות טובות" ונקודות להגרלה. – (מצורף לוח הנקודות).
הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה