מרגישה חסומה | שאלה לרב

שאל את הרב

שלום… אני בת…, חילונית. לפני כ 6 שנים לערך… החלטתי קצת להתחזק, מה שהוביל בסופו של דבר לכך שהתחלתי גם להתפלל ולשמור שבת כהלכה. במשך כשנה שמרתי שבת. מה שגרם לכך שבבית הפסיקו לבשל ולהדליק אש בשבת, דבר הנשמר עד היום.

מאז שהפסקתי לשמור שבת אני מרגישה שמשהו לא מסתדר לי, משהו מציק ובוער בי. התחושות האלה מאוד מתסכלות. כל משפחתי הקרובה חילונית ואין אפילו קידוש. גם חברותיי חילוניות דבר המקשה עליי מאוד.

אני מרגישה די לבד עם התחושות האלה… ומפחדת שוב להתחיל תהליך של התחזקות ואז להפסיק, אני מפחדת מתחושת האכזבה את עצמי. אני גם נמצאת בזוגיות עם בחור חילוני מאוד…!! מרגישה אבודה….

תודה רבה !

 

תשובה :  

חבל על נשמה שכמותך . 

רק (השתדלות מאמץ ורדיפה אחר) עשיית רצון ה' (להרגיש קירבתו ואהבתו, גם אם יש עליות וירידות בדרך – העיקר הרצון להתחיל ולתפוס מה שניתן עד שנכנסים ואוחזים בדרכי השם – אל תתאכזבי.., רואים שיש בך אהבת השם אל תתני לעולם לכסות אותה) כי רק עשיית רצון השם יביא אושר אמיתי וניצחי .

תשתדלי להכנס לסמינר לבעלות תשובה . או עכ"פ ללכת לשיעורי תורה !

(שם תמצאי אוירה וחברה מעודדת ומחזקת ביהדות ואמונה) !

 

ערב טוב לכם.

שאלה : אני מרגישה חסומה , אני מאד עצובה ומלאת פחדים , התחושה הזו נובעת מכך שיש איתי בחדר בעבודה מישהו שברגע שהיא נכנסת לחדר – אני נתקפת פחד ורעד , היא גם מתנכלת לי… 

תשובה : תתפללי על זה כל בוקר לפני שאת יוצאת לעבודה , בשיחה במילים שלך לפני השם, לספר ולהסביר ממה את פוחדת ומה את מרגישה, ושאת מבקשת שהשם יעזור לך להתמודד. העיקר לא לפחד כלל , (לא להתרגש ממנה)  ולא להתייחס לנכנסת כלל , כאילו היא אויר ולא קיימת , מקסימום אומרים 'בוקר טוב' . וממעטים בעסק עימה במחשבה דיבור ומעשה !

ערב טוב…. 

ראשית תודה אתם אנשים מדהימים , התפילות עזרו וברוך השם עברתי חדר , מבקשת מכם להתפלל עליי שיהיה לי טוב שם… כמו כן לא לשכוח להתפלל עליי לזיווג… שילחו לי פרטים כדי שאוכל כהכרת הטוב לשלוח סכום כסף לתרומה.

פרטים ואפשרויות לתרומה עייני בדף התרומות www.breslevmeir.com/donate

ברוך השם טוב להודות… ומעתה טוב לזכור את זה הנה תפילות מתקבלות אפי' בדברים קטנים, בענייני העולם הזה קל וחומר בדברים חשובים הנוגעים לרוחניות ולתכלית האדם – וזה יחזק ומחזק לעתיד גם בתפילות ובקשות יותר גדולות – השם שומע תפילה !!

בברכת התורה ולומדיה – ישיבת ברסלב מאיר !

    שם פרטי ושם משפחה

    דואר אלקטרוני (חובה)

    מלא באופן ברור את תוכן השאלה !
    באם יהי' צורך לחזור טלפונית - השאר מספר נייד.

    הראה עוד

    מאמר מקושר

    כתיבת תגובה