תפילה לקבלת התפילות – סגולה לקבלת התפילה

תפילה לקבלת התפילות היא סגולה לקבלת התפילות! כמו שאמר אמר רבי נתן מברסלב "כל מקום שאני רואה חיסרון, אני יודע שאו שלא התפללו על זה בכלל, או שלא התפללו על זה מספיק". אז כנסו להתפלל.

תפילה לקבלת התפילות | סגולה לקבלת התפילה

מספר ליקוטי תפילות לרבי נתן מברסלב – תפילה כט + מג (מיוסד ע"פ תורה פ"ד בליקוטי מוהר"ן).

שְׁמַע קוֹלֵינוּ יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ חוּס וְרַחֵם עָלֵינוּ וְקַבֵּל בְּרַחֲמִים וּבְרָצוֹן אֶת תְּפִלָּתֵנוּ.

אָבִינוּ אָב הָרַחֲמָן, "אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי" וְאַל תַּעֲלֵם אָזְנֶיךָ מִשַּׁוְעָתִי. "לֹא תְאַמֵּץ אֶת לְבָבְךָ, מֵאָחִיךָ הָאֶבְיוֹן" וְלֹא תִסְתֹּם אָזְנְךָ מִצַּעֲקָתִי.

הֲמוֹן מֵעֶיךָ וְרַחֲמֶיךָ יֵעוֹרְרוּ עָלַי, כִּי זֶה כַמָּה נִכְסוֹף נִכְסַפְתִּי לִרְאוֹת בְּתִפְאֶרֶת עֻזְּךָ, וְאָנוּ צוֹעֲקִים וּמִתְפַּלְּלִים וּמִתְחַנְּנִים אֵלֶיךָ זֶה כַּמָּה יָמִים וְשָׁנִים, "עֶרֶב וָבֹקֶר וְצָהֳרַיִם אָשִׂיחָה וְאֶהֱמֶה".

וְאָנוּ מְחַלִּים פָּנֶיךָ תָּמִיד שֶׁתָּשִׁיב פָּנֶיךָ אֵלֵינוּ וּתְקָרְבֵנוּ בְרַחֲמֶיךָ לַעֲבוֹדָתְךָ בֶּאֱמֶת, וַעֲדַיִן לֹא נוֹשַׁעְנוּ וְרָחוֹק מִמֶּנּוּ יְשׁוּעָה, כִּי אָרַךְ עָלֵינוּ הַגָּלוּת מְאֹד מְאֹד בְּגוּף וָנֶפֶשׁ, וּבְכָל יוֹם צָרוֹתֵינוּ מְרֻבֶּה מֵחֲבֵרוֹ.

וּבֶאֱמֶת יָדַעְנוּ: כִּי לֹא מִקֹּצֶר יָדְךָ לֹא הוֹשַׁעְתָּ אוֹתָנוּ, וְלֹא מִכֹּבֶד אָזְנֶיךָ לֹא שָׁמַעְתָּ תְּפִלּוֹתֵינוּ,

כִּי אִם עֲוֹנוֹתֵינוּ הִבְדִּילוּ בֵינֵינוּ וּבֵינְךָ, כִּי בַעֲוֹנוֹתַי הָרַבִּים נִתְרַחַקְתִּי מִן הַטּוֹב בְּתַכְלִית הָרִחוּק, עַד אֲשֶׁר כָּל דִּבְרֵי תְּחִנּוֹתַי וּבַקָּשׁוֹתַי הֵם רְחוֹקִים מִטּוֹב אֲמִתִּי, כִּי לֹא בְדַעַת אֲדַבֵּר, וּמֵחֲמַת זֶה אֵינִי זוֹכֶה לְדַבֵּר שׁוּם דִּבּוּר הַנִּשְׁמַע וְנִתְקַבֵּל, עַד אֲשֶׁר כָּל דִּבּוּרַי אֵינָם נִקְרָאִים בְּשֵׁם דִּבּוּר כְּלָל, מֵאֲחַר שֶׁאֵינָם נִמְשָׁכִין מֵהַדַּעַת דִּקְדֻשָּׁה וְאֵין בָּהֶם טוֹב.

וְעַתָּה מָה אֶעֱשֶׂה אָבִי שֶׁבַּשָּׁמַיִם, וּמֵאַיִן אֲבַקֵּשׁ עֵזֶר לִי, לִזְכּוֹת לְהַמְשִׁיךְ טוֹב לְתוֹךְ דִּבּוּרַי, לִזְכּוֹת עַל יְדֵי זֶה לְדִבּוּר הַנִּשְׁמַע וְנִתְקַבֵּל, כִּי אַתָּה יָדַעְתָּ יְהֹוָה אֱלֹהַי וֵאלֹהֵי אֲבוֹתַי, שֶׁעַכְשָׁיו אֵין לִי שׁוּם סְמִיכָה בְּכָל מַה שֶּׁאֲנִי צָרִיךְ בְּגַשְׁמִיּוּת וּבְרוּחָנִיּוּת דָּבָר גָּדוֹל וְדָבָר קָטָן,

כִּי אִם לְבַקֵּשׁ מִמְּךָ מַתְּנַת חִנָּם וְנִדְבַת חֶסֶד שֶׁתְּחָנֵּנִי בְחֶסֶד חִנָּם וְתִתֶּן לִי כָל מַה שֶּׁאֲנִי צָרִיךְ לַעֲבוֹדַת יְהֹוָה, וּתְקָרְבֵנִי אֵלֶיךָ בְּרַחֲמִים בְּאֹפֶן שֶׁאֶזְכֶּה לִתְשׁוּבָה שְׁלֵמָה לְפָנֶיךָ בֶּאֱמֶת, כִּי אֵין שׁוּם דָּבָר קָטָן בָּעוֹלָם הַנּוֹגֵעַ לַעֲבוֹדַת יְהֹוָה שֶׁיִּהְיֶה נָקֵל אֶצְלִי לַעֲשׂוֹתוֹ,

וְאֵין לִי שׁוּם עֵצָה וְתַחְבּוּלָה, כִּי הָעֵצָה בְּעַצְמָה קָשֶׁה לִי לְקַיֵּם כְּמוֹ גוּף הַדָּבָר שֶׁאֲנִי צָרִיךְ. וְעַל כֵּן אֵין לִי עַתָּה שׁוּם תִּקְוָה כִּי אִם עַל רַחֲמֶיךָ הָרַבִּים.

וְאִם חַס וְשָׁלוֹם אַתָּה עוֹשֶׂה עִמִּי אֲפִלּוּ חֵלֶק אֶחָד מֵאֲלָפִים וּרְבָבוֹת כְּפִי עֵרֶךְ מַעֲשַׂי הָרָעִים, וְתִרְצֶה לְחַפֵּשׂ בִּתְפִלָּתִי וּתְחִנָּתִי אִם יֵשׁ בָּהֶם אֵיזֶה טוֹב, כְּדֵי שֶׁיִּהְיֶה הַדִּבּוּר שֶׁלִּי נִשְׁמַע וְנִתְקַבֵּל, לֹא יָדַעְתִּי נַפְשִׁי מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי, כִּי אֲנִי יוֹדֵעַ בֶּאֱמֶת שֶׁכָּל דְּבָרַי הֵם רְחוֹקִים מִטּוֹב אֲמִתִּי בְּתַכְלִית הָרִחוּק:

תפילה לקבלת התפילות – חלק ב'

"אדני שפתי תפתח ופי יגיד תהלתך".

ריבונו של עולם שומע תפילה, הבוחר בתפלת עמו ישראל ברחמים, זכני ברחמיך הרבים להרבות בתפילה תמיד..,

ואזכה להתפלל בכוונה גדולה ובמסירת נפש ובכוח גדול,

ותעזרני ותושיעני שאזכה להכניס כל הכוחות שבקרבי בתוך דבורי התפילה [עיקר הכוונה בתפילה היא כדברי רבי נחמן מברסלב = להתרכז לשמוע באוזניו מה שמשמיע בפיו ולנסות להבין את הנאמר, דהיינו לא סתם לגרוס ולטחון מילים !!],

באופן שאזכה להגביר את התפילה שהיא מלכות דקדושה על מלכות הרשעה.

ועל ידי זה אזכה להכניע ולשבר ולבטל כל המחשבות של גדלות ופניות, וכל המחשבות זרות הבאים לבלבל את תפלתי חס ושלום, כי אתה יודע שאין בי כח לבטלם, כי אם ברחמיך הרבים ובחסדיך הגדולים.

רחם עלי למען שמך, והושיעני ועזרני וחזקני ואמצני בכחך הגדול שאזכה להכניס כל הכוחות שבי בתוך התפילה. ואתפלל לפניך תפלתי תמיד בכח גדול, עד שאזכה על ידי זה לבטל לגמרי כל המחשבות של גדלות ופניות וכל המחשבות זרות שבעולם, שלא יהיה להם שום כח לבלבל את תפלתי חס ושלום, רק אזכה לגרשם ולסלקם ולבטלם לגמרי מעלי ומעל גבולי שלא יוכלו לעלות על דעתי כלל, באופן שתהיה תפלתי זכה ונכונה ורצויה ומקבלת לפניך.

ואזכה להוציא את התפילה מכסויין דילה מלבושין דקליפה, לבררה ולזככה מאחיזת הקליפות מאחיזת מלכות הרשעה, ולהעלותה ולהלבישה בלבושין דנהירין שהם 'חוור סומק ירוק', שהם אור האבות, עד שתהיה מתקנת בתכלית התיקון, ויהיה לה כח לעורר אהבתך העליונה, שתחבר אותה עמך באהבה ואחווה ורעות.

ויהיה נעשה תמיד יחוד קודשה בריך הוא ושכינתיה על ידי תפילותנו, יחודא שלים בתכלית השלמות.

ותזכור ותקים את בריתך אשר נשבעת לאבותינו כיום הזה, ותחדש השבועה אשר נשבעת להם כאלו היום נשבעת להם.

ותרחם עלינו ותמהר להוציאנו מהגלות הארוך המר הזה, ותגאלנו גאלת עולם לחבר את האהל להיות אחד:

מלא רחמים גואל ישראל, רחם על כנסת ישראל אשר היא שכינת עזך, אשר כל התגלות אלהותך וידיעת רוממותך ותשוקת אמונתך, הכל על ידי ישראל עמך אשר בהם בחרת. וגלית לנו שעיקר ההתחברות והדבקות אליך הוא על ידי התפילה, כי התפילה היא שער שדרך שם נכנסין להשם יתברך, ומשם מכירין אותו.

רחם עלינו למען שמך, וזכנו לתפילה בשלמות בכל הכוחות באמת, ונזכה להרבות בתפילה תמיד, כמו שגלית לנו על ידי חכמיך הקדושים שאמרו, הלואי שיתפלל אדם כל היום כולו.

קומה בעזרתנו והושיענו תמיד, בפרט בעת התפילה, שאז מתגברים עלינו המחשבות זרות והבלבולים והמניעות הרבה מאד, אשר אין לשער.

רחם עלינו והושיענו ומלא משאלותנו ברחמים, שנזכה להתפלל בכח גדול עד שנזכה לשבר ולבטל כל המחשבות זרות לגמרי.

ונזכה לתפילה בשלמות תמיד, עד שנזכה על ידי התפילה לכנס ולהתקרב אליך ולהכיר אותך באמת, ולהתחבר ולהתדבק בך בתכלית הדבקות בשלמות באמת, כרצונך הטוב. בעלמא דין ובעלמא דאתי, לעולמי עד ולנצח נצחים. ויקים בנו מהרה מקרא שכתוב: "ואתם הדבקים ביהוה אלהיכם חיים כולכם היום, יהיו לרצון אמרי פי והגיון לבי לפניך יהוה צורי וגואלי", אמן נצח סלה ועד:

יש לך מעשרות – מחפש לתת למקום טוב והגון?

תרום אותם להפצת יהדות וזיכוי הרבים – כמו שרבי נתן אמר שעיקר טירחה שלכם יהי'

יפוצו מעיינותיך חוצה !!! ואין סגולה לקבלת התפילות יותר מכך !!!

צלצלו והעבירו תרומה להפצת התפילות ודעת רבינו נחמן מברסלב

050-4161022 ; 051-5505148

או בבנק הפועלים סניף 533 חשבון 311101 ברסלב "נצח מאיר"

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה