ישיבה לבעלי תשובה

"נצח מאיר" – ישיבה לבעלי תשובה מעל 35 שנה עם עשרות ומאות משפחות של בעלי תשובה יציבים רוחנית וכלכלית.

ישיבה לבעלי תשובה

ישיבת "נצח מאיר" היא ישיבה של חוזרים בתשובה ובעלי כיפות מסורתיים המתחזקים ביראת שמיים ועבודת השם. בראשתו של הרה"ח שמעון יוסף הכהן ויזנפלד שליט"א. הישיבה משתייכת לזרם החסידות – חסידות ברסלב. החסידות היא זרם חדש ביהדות שהופיע באמצע המאה ה – 18 ומייסדו הוא רבי ישראל הבעל שם טוב. החסידות מבוססת על מספר עקרונות – שחלק מהן חדשים ביהדות.

עבודת השם מתוך שמחה. קשר האדם אל הקדוש ברוך הוא, קשר שקיים שנוכחותו נמצאת בכל מקום ומקום בה נמצא האדם. תפילה לא-ל יכולה להתקיים בשדה, בבית, במקום עבודה ובכל מקום אחר " כי מלא כל הארץ כבודו"… המאמינים בעקרונות החסידות מבטאים קשר בין אדם לאדם באשר הוא, קשר שהוא כולו אהבת ישראל. עוד עיקרון הוא קשר ישיר עם הצדיק לקבל עיצות והדרכה אישית כל אחד לפי מקומות וכוחותיו הנפשיים בגשמיות ורוחניות.

חסידות ברסלב

זרם זה נוסד ע"י רבנו נחמן מברסלב נינו של רבי ישראל הבעל שם טוב והיא נקראת על שם העיר ברסלב שבאוקראינה בה התגורר רבנו במהלך שנותיו האחרונות. לזרם זה משתייכת ישיבת נצח מאיר אשר נוסדה ע"י הרה"ח שמעון יוסף הכהן ויזנפלד.

את "נצח מאיר" ישיבה לבעלי תשובה, הקיימת כבר מעל 30 שנה עם עשרות ומאות משפחות בריאות ויציבות. פוקדים מידי יום מעל עשרות בחורים ואברכים שעוסקים בלימוד של מסכתות, ספרי מוסר, ספרי רבנו ועוד. את הלימוד בישיבה מוביל הרב ויזנפלד. תלמידי הישיבה פונים אל הרב ומשוחחים איתו על כל עניין ועניין אישי וכללי כאחד.

קיימת אפשרות להתייעץ עם הרב באופן אישי וכן לקבל ממנו עצה והכוונה. חלק מעבודת הרב היא לקרב חוזרים בתשובה ולכוון אותם למידות טובות ולעסוק בתורה ועבודת השם מתוך שמחה.

סדרי הישיבה

בישיבה מתקיים בכל יום שיעור גמרא ע"י הרב ובו דנים בסוגיות שונות. בסיום השיעור מתנהל דיון שאלות ותשובות בין הרב לתלמידים. בשיעורים אלו סיים הרב עם התלמידים את כל חלקי הש"ס – כולל מסכתות שלא נלמדות בישיבות אחרות –

כגון: אוהלות, כלים וקדשים. בכיסלו התשס"ז  התחילה הישיבה סדר חדש של הש"ס ע"פ רש"י ותוספות. יש לציין שהלימוד בישיבה נעשה מתוך הבנה סבלנות ונועם. ובעיקר בשמחה כל אחד לפי היכולות והכוחות שלו בהכוונה אישית.

אז למה אתה מחכה, למשיח ?

הישועה שלך היא אצלינו ! בואו לטעום טעם אמיתי של ברסלב !

ללמוד יהדות בשמחה, מידות טובות, בלי לחץ ! 
אם אתה רוצה באמת… המקום שלך זה איתנו.
לינה במקום | ארוחות צהריים חמות | אפשרות לשילוב עבודה אחרי הצהריים
מתאים לכל הגילאים לבחורים צעירים (יש אפשרות לשידוכים) וגם מתאים לגרושים.

לקבלת פרטים נוספים

ורישום צלצלו ותצליחו – 050-4161022

ישיבת "נצח מאיר" – רחוב הרב סלנט 7 ירושלים.

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה