כולל דוד המלך

מוקד התפילות והישועות בקבר דוד המלך

מוקד התפילות והישועות בקבר דוד המלך

אמירת כל הספר תהלים בכל יום, והזכרת שמות לברכה וישועה לאחר מכן.

בירושלים עיר הקודש סמוך לכותל המערבי ממוקם ציונו של דוד המלך זיע"א, אשר המשיח יהיה מזרעו. ספר התהלים השגור בפי כל יהודי והנאמר בכל צרה ומצוקה, נכתב ברוח קודשו של דוד המלך המכונה גם בשל כך "נעים זמירות ישראל". מעלה גדולה ועליונה היא לומר את כל ספר התהלים על קברו הקדוש לכל עניין ובקשה.

מוקד התפילות של חסידי ברסלב – קיבל על עצמו לתפוס אחיזה במקום בפרט שבימים אלו ישנם גורמים שרוצים להעביר את המקום לידי "אומות העולם", לכן שליחות וזכות גדולה היא לנו ולתומכי הכולל לחזק את המקום באחיזה יהודית כמסורת ישראל ולקיים בנו "דוד מלך ישראל חי וקיים". (זוהר הקדוש).

בכל יום מסיימים האברכים החשובים את כל ספר התהילים, לומדים גמרא, משניות (לעילוי נשמה), ספרי חסידות ברסלב לישראל והכל לזכות עם-ישראל ותומכי העמותה.

כל שם ובקשה מוזכרים בקפידא רבה, ובתוספת תפילה ובקשה אישית. ואכן רבים התורמים שרואים השגחה מופלאה בסיפורי ישועות.

על כן הרימו תרומתכם ותזכו לראות בישועותכם !

מוקד התפילות והישועות

לרשות הציבור עומד מוקד טלפוני אשר מקבל שיחות במשך היום, ובו אנשים יכולים לשפוך את מר ליבם, ולהעביר את שמותם לתפילה. השמות מועברים לאחד מחמשת המוקדים בהם מתפללים ולומדים לזכות עם-ישראל.

המוקדים ממוקמים, ישיבת ברסלב בירושליםכותל המערבי,בציון דוד המלך, בציון קבר רחל אמנואומן – מול ציונו הקדוש של רבי נחמן.
מדי יום המוקד מקבלים בקשות רבות לייעוץ הכוונה ולברכה. צוות מיומן ואחראי מקבל את הבקשות, ונותן מענה בזמן אמת בהקשבה ובעצה. אבל כיהודים מאמינים יודעים אנו כי העיקר זה התפילה. ועל כן בסיום כל שיחה המוקדנים לוקחים את השמות והבקשות ומעבירים לתפילה במוקדי-הישועה: לבריאות, פרנסה, שלום בית, זיווג הגון, שמירה בצבא, הצלחה בעסק, זרע של קיימא, ושמחת חיים.. וכו'.

הרבנים והאברכים החשובים מזכירים בכוונה רבה את השמות והבקשות המועברים אליהם. בזכות הערבות, כדוגמת יששכר וזבולון, רואים אנו ניסים גדולים בכל התחומים, ובכל יום מתווספים עוד סיפורי ישועה של תומכי המוסדות שמתקשרים לבשר אותנו בשורות טובות ומשתפים אותנו בשמחתם.

 

סליקה ע"י מנהל הישיבה 050-4161022 054-8496548,

ניתן להתקשר במשך כל שעות היום. טל'/פקס : 153-25850667.

 

תרומות בהוראת קבע

הורדה והדפסת הוראת קבע : דרך הבנק / דרך כרטיס אשראי

יש למלא את הטופס במקומות המסומנים בלבד, 

אין צורך להחתים בבנק אנחנו נעשה זאת עבורכם

יש לשלוח את הטופס החתום

לכבוד מוסדות 'ברסלב מאיר'

רחוב סלנט 7 ירושלים מיקוד 95144,

או סרוק ל אימייל breslevmeir@gmail.com

או בפקס 153-25850667

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה