תפילת הריני מאמין – מסוגלת לבטל כל הדינים מקטרגים וקליפות מעל האדם

תיחנה זו יש לומר קודם התפילה (אמירת תהילים) מתוך קיצור השל"ה

תפילת הריני מאמין – מסוגלת לבטל כל הדינים מקטרגים וקליפות מעל האדם. כי לפעמים כשיש דינים על האדם שהגיעו מכוח השיכחה בתכלית ומצוותיו של מלכו של עולם, בעצם קבלת עול מלכות שמים והכרזת מלכות השם יתברך בעולמו – ממתיק האדם את הדינים מעליו.

תפילת הריני מאמין:

הריני מאמין באמונה שלימה בעילת העילות וסיבת כל הסיבות, שהוא אחד יחיד ומיוחד ואין יחיד כמוהו, ראשון לכל ראשית ואחרון לכל תכלית, וברצונו כל העולמות וכל הנאצלים וכל הנבראים והיצורים והנעשים.

והריני מוסר את הנפשי רוחי ונשמתי על קדושת שמו יתברך ויתעלה שיתגלה עלינו עילת כל העילות, וליחדא קודשא בריך הוא ושכינתא, בדחילו ורחימו, בשם כל ישראל.

ותכרית ותכניע כל המקטרגים בעולם ומעכבים את תפילתי מלעלות לפניך, וגעור בהם שאל יזיקוני ואל יקטרגו על תפילתי, ואל ישלטו בי לא בגופי ולא בנשמתי, ושתהא תפילתי מקובלת ומרוצה לפני כיסא כבודך, אמן כי יהי רצון (סידור קול יעקב לר"ק).

שְׁמַע יִשְׂרָאֵל יְהֹוָה אֱלֹהֵינוּ יְהֹוָה אֶחָד:
(בלחש:) בָּרוּךְ, שֵּׁם כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ, לְעוֹלָם וָעֶד:

וְאָהַבְתָּ אֵת יְהֹוָה אֱלֹהֶיךָ בְּכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשְׁךָ וּבְכָל מְאֹדֶךָ. וְהָיוּ הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה אֲשֶׁר אָנֹכִי מְצַוְּךָ הַיּוֹם עַל לְבָבֶךָ. וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ וְדִבַּרְתָּ בָּם בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ. וּקְשַׁרְתָּם לְאוֹת עַל יָדֶךָ וְהָיוּ לְטֹטָפֹת בֵּין עֵינֶיךָ. וּכְתַבְתָּם עַל מְזוּזֹת בֵּיתֶךָ וּבִשְׁעָרֶיךָ:
הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה