מה עושים בבית בהסגר הקורונה ?

מה עושים בבית עם הילדים בהסגר הקורונה ?

דבר ראשון אל תשתגעו – הרי אם יצאתם לעבודה בחופשה ללא תשלום תקבלו 80% או משהו כזה ממשרד העבודה – כך שאתם יכולים לעמוד בלחץ הכלכלי !

עכשיו נשאר הלחץ וההתמודדות בבית עם הילדים ואולי ובעיקר גם עם עצמך !

מה רע הנה הגיעו ימים טובים שכל אדם יש לו זמן בלי סוף להתבונן בחייו ועל תכליתו – תכל'ס אל תברחו מהמחשבה על המוות גם אפשר לדבר על זה עם הילדים… סה"כ זאת המציאות של כולנו – ביום יום בלי הקורונה אנחנו עסוקים ובעצם בורחים מה מחשבות האלו וכיוצא בהם… אבל למעשה ובמחשבה אמיתית – זהו מחקר מדעי שאין עליו חולקים ! שלא כמו שאר המחקרים שתמיד יהי מי שיחלוק על המחקר הזה עדיין לא חלקו – סוף האדם למות… אם כן למה ובעבור מה אנחנו נמצאים בעולם הזה ?

אלא שבורא עולם לא מריע לנו במגיפה אלא להביא אותנו לחשוב על התכלית שתביא אותנו להמליך אותו עלינו בדעת ובהכרה ואמונה ובטחון אמיתית שאין עוד מלבדו… ובשביל זה לא צריך כל יום לההעביר את היום בצפיה ביוטיב או בסרטונים וסדרות טלויזה וכדומה – אל תעלימו עין מהמציאות – אנשים מתדים העולם המגיפה – עם כל התכנולוגיה לא מצאו לה פיתרון… הפתרון יבא לא על ידי מקובלים והצגות אלא כשבורא עולם יראה לנכון לגלות את התרופה בעת ובזמן שיראה לנכון כרצונו…

אל תברחו מהמחשבות על התכלית

בנתיים כדאי לנצל את הזמן להכיר את עצמנו ואת הילדים שהבאנו לעולם !

איך עושים את זה ?

לוקחים זמן לשבת עם הילדים וכל אחד לעצמו – לקרוא ספרי ברסלב משיבת נפש והשתפכות הנפש ספרי יסוד המדברים על תפילה והתחזקות על הנפש של האדם מכירות ומקרבות לבורא עולם – ואפשר שכל אחד יאמר את ההרגשות והפירוש שלו – לא צריך שיעור ביוטיוב או דיעות מבלבלות כדי לפרש את האמת כל אחד כפי ראיתו השכלית וההבנה הרגשית אם היא באמת ובתמים !

לאחר מכן אפשר לומר תפילות בנושא… לדבר על מידות טובות על החיים וחיי היום יום איך אנחנו מתנהגים ואיפה בורא עולם בתוך הסרט של חיינו ? וכמה אנחנו משקיעים להכניס אותו ולשתף אותו ? כמה באמת אנחנו מסתכלים על החיים חוץ מפוסטים ומתמונות יפות ששולחים חברים ?

נצלו את הזמן לחשוב… מה באמת חשוב לנו בחיים והנה עכשיו שלא יוצאיים לעבודה ואין בית ספר כמה שטויות ומריבות – פתאום לא חשובות וכמה זמן וכוחות היינו יכולים לחסוך במקום להשקיע בדברים שלויים והקפדות ושנאה ועין הרע… פתאום הכל מתגמד – כשמתסתכלים על התכליס – נכון !

יש עוד הרבה מה לדבר…

נשמח שכל אחד מהגולשים וגם הילדים יכתוב לנו תפילות מהלב

והרגשות על התכלית ובורא עולם…

כמו כן נשמח שתכתבו ותשלחו ברכות לרפואת החולים ולרפואת העולם כולו ולשלום…

שלחו לנו בתגובות את הברכות והתפילות !

בברכה עמיאל המנהל (מוסודת ברסלב מאיר)

הראה עוד

מאמר מקושר

כתיבת תגובה